wyszukiwanie zaawansowane
wyszukiwanie zaawansowane
0

Regulamin


WARUNKI OGÓLNE
 

Właścicielem sklepu jest firma Euro-home Zbigniew Krzęstek z siedzibą w Tychach ulica Przemysłowa 55, REGON:363243098, NIP: 954-144-02-29, tel.kom 534 631 488, tel./faks (032) 25 24 563, e-mail info@e-eurohome.pl

Każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu w chwili dokonywania zamówienia. Ceny wszystkich produktów w sklepie zawierają podatek VAT (są cenami brutto) oraz zawierają koszt przesyłki. Kupujący nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon. Na prośbę kupującego do zamówienia wystawiona jest faktura VAT. W związku z indywidualnymi ustawieniami Państwa monitora, kolorystyka rzeczywistych barw produktów może minimalnie odbiegać od przedstawionych na naszym sklepie.

Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

TRANSPORT I WYSYŁKA

W związku z epidemią od dnia 30.03.2020 r. przesyłki paletowe są wysyłane bez możliwości płatności za pobraniem, natomiast w przypadku paczek można wybrać opcję pobrania płacąc kurierowi tylko i wyłącznie kartą.

Przesyłki wysyłamy firmą kurierską – Pocztex. Aktualny status przesyłki można znaleźć na stronie: www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek
Przy wysyłce luster stosujemy podwójne opakowania, co pozwala im docierać bez uszkodzeń. Jeśli jednak w trakcie transportu towar zostałby uszkodzony, niezwłocznie wymieniamy na nowy.
Ceny dotyczy transportu jedynie na terenie Polski. W przypadku wysyłki za granicę, prosimy o wcześniejszy kontakt. Termin realizacji zamówienia to czas między złożeniem zamówienia a przekazaniem towaru firmie przewozowej. Czas ten zazwyczaj wynosi 24 godziny (w dni robocze). Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, ze towar jest dostępny. W przypadku niedostępności zamówionych towarów Użytkownik zostanie poinformowany o stanie zamówienia celem podjęcia, w ciągu 5 dni roboczych, decyzji co do dalszego sposobu jego realizacji. Jeśli Użytkownik nie przekaże Sprzedawcy decyzji w wyznaczonym terminie, zamówienie zostanie anulowane.

Niestety przewoźnik (Pocztex) nie zapewnia usług dodatkowych w postaci:

  • dostawy na konkretną godzinę lub dzień (np. wtorek 8:30, 15:45, po 17 itp.)
  • kontaktu telefonicznego przed dostawą (w 90% kurierzy kontaktują się ale nie możemy tego Państwu zagwarantować)
  • dostawy w sobotę, niedzielę lub święta

 

Wszystkie paczki wysyłamy z opcją "sprawdzenie zawartości przez odbiorcę" oraz dodatkowym ubezpieczeniem. W związku z tym, prosimy o sprawdzenie zawartości w obecności kuriera. 

 

Stoły, konsole, stoliki kawowe, meble szklane, przedmioty o wadze ponad 50kg oraz większe zamówienia wysyłane są przesyłkami paletowymi (pocztex). Kurier dostarcza je jedynie pod dom/blok a nie do mieszkania. Nie oferujemy usługi wniesienia paczki. 

 

SPOSOBY PŁATNOŚCI

W związku z epidemią od dnia 30.03.2020 r. przesyłki paletowe są wysyłane bez możliwości płatności za pobraniem, natomiast w przypadku paczek można wybrać opcję pobrania płacąc kurierowi tylko i wyłącznie kartą.

Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

a) Płatność przy odbiorze za tzw. pobraniem
b) Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
c) Płatność PayU

ZWROTY
 
Zgodnie z Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, mogą Państwo zrezygnować z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki w ramach odstąpienia od umowy. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Towar zakupiony na fakturę vat (zakup na firmę), zgodnie z powyższą ustawą,  nie podlega zwrotowi. 

Aby odstąpić od umowy, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@e-eurohome.pl

lub listownie na adres: Euro-home, ul. Przemysłowa 55, 43-110 Tychy. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem:

http://e-eurohome.pl/formularz.pdf

Przesyłkę należy nadać na adres Euro-home, ul. Przemysłowa 55, 43-110 Tychy.
Nie odbieramy przesyłek wysłanych na koszt odbiorcy lub za pobraniem.
Zwrot pieniędzy będzie dokonywany na podany przez Państwa numer konta bankowego niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru. Koszty przesyłki zwrotnej w przypadku błędnej realizacji zamówienia przez Euro-home pokrywa sprzedawca. W innym wypadku pokrywa kupujący. 

REKLAMACJE
 
Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji zakupionego towaru posiadającego wady.
W takim przypadku prosimy o kontakt na nasz adres mailowy w celu uzgodnienia szczegółów. Do oceny wad fizycznych produktu, należy go dostarczyć na adres: Euro-home, ul. Przemysłowa 55, 43-110  Tychy.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Państwa reklamacji towar zostanie wymieniony na wolny od wad, a koszty wysyłki towaru do reklamacji zwrócone na podany przez Państwa numer konta bankowego. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji koszt przesyłki pokrywa kupujący.
Jeżeli wymiana towaru nie będzie możliwa (na przykład z powodu wyczerpania towaru), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszej ofercie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych.

Towar z sekcji Outlet nie podlega reklamacji.

Wszelkie reklamacje proszę kierować na adres: reklamacje@e-eurohome.pl

DANE OSOBOWE

Sprzedawca zapewnia Użytkownikom ochronę danych, w tym danych osobowych. Dane Użytkowników wykorzystywane będą wyłącznie do realizacji zamówień. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926). Podanie wymaganych danych jest jednoznaczne z wyrażeniem przez Użytkownika zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
Zarówno podanie jakichkolwiek danych, jak i korzystanie z Serwisu przez Użytkownika, są dobrowolne. Użytkownikowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.

ODBIÓR OSOBISTY
 
Odbiór osobisty jest możliwy jedynie po uprzednim umówieniu się (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-15), pod adresem:
Euro-home
ul. Przemysłowa 55
43-110 Tychy

DANE DO PRZELEWU

Bank zachodni BZWBK S.A
76 1090 2008 0000 0001 1206 4669

Euro-home Zbigniew Krzęstek
Przemysłowa 55
43-110 Tychy

 

INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA ORAZ KONSERWACJI MEBLI:

https://e-eurohome.pl/instrukcja.pdf

Od 1 stycznia 2020 r. wystawienie faktury do paragonu będzie możliwe tylko wtedy, gdy na paragonie znajduje się NIP nabywcy.

Podstawa prawna: Nowe regulacje w zakresie wystawiania faktur do paragonów przewiduje art. 1 pkt 21 ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1520). Zmiany te wchodzą w życie od 1 stycznia 2020 r.

 

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY EURO-HOME

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Euro-home Zbigniew Krzęstek z siedzibą w Tychach przy ulicy Przemysłowej 55.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy sprzedaży na podstawie art. 6 ust 1 pkt b/c oraz f (w celu ewentualnej obrony przed roszczeniami)
3) Pani/Pana dane osobowe  nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do końca okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy.
5) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, natomiast niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do realizacji umowy uniemożliwi ich świadczenie.
8) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.